יום שלישי, 11 בינואר 2011

יד המקרה עם המנהל במעלית...

ראש המגמה שלנו, גילה קורץ נתנה לנו משימת חשיבה כיצד לשכנע מנהל ביה"ס מדוע כדאי לו לשלב את התקשוב במוסד החינוכי וכל זאת בתוך מעלית שיש לצאת ממנה בקומה השמינית.
להלן הדרך שאני הייתי משכנעת אותו:

אם תעצום לשניה את העיניים תיזכר שכשהיינו ילדים, לאחד מהילדים היה בכיתה מחשב קומודור 64. כל הילדים רצו אליו לראות את פלאי הטכנולוגיה.
היום יש לך את האפשרות לתת לכל התלמידים מכל שכבות האוכלוסיה להגיע לטכנולוגיה הכי מתקדמת, להקנות להם מיומנויות הנדרשות בחברה של המאה 21 כך שיוכלו להשתלב בחברה ובעולם העבודה בצורה הטובה ביותר.
היום המחשב זמין לכל אחד. התלמידים יודעים יותר מאתנו. בוא ונקרב אותם אלינו ונלמד אותם בסביבה הטבעית שלהם. ניתן להם כלים להתמודד ולהתמצא עם המידע שהם חשופים אליו.
אני יכולה להגיד לך באחריות כי הטכנולוגיה החדשה נותנת תוצאות באיכות ההוראה, בהישגי התלמידים, בהתייחסות לשונות התלמידים, ברצף למידה בין ביה"ס לבית, בשיפור התקשורת בין המורים לתלמידים ובקבלת משוב בזמן אמת.
ניתן להטמיע אותה בקלות בביה"ס והיא יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף למוסד החינוכי והרבה מאוד זמן.
אם אתה תטמיע את הטכנולוגיה בביה"ס אני יכולה להבטיח לך באחריות שתוך זמן קצר תגלה שהתלמידים נהנים להגיע לביה"ס ומסרבים לעזוב.
תלמידי ביה"ס והמורים יהיו גאים בך על האומץ שלקחת על עצמך להטמיע מערכת כ"כ חשובה ומתקדמת בביה"ס.
אם הילד שלי היה תלמיד בביה"ס זה מה שהייתי רוצה שיקרה!
האם אתה רוצה שנקדם את בי"ס למאה ה-21, מה אתה חושב על זה?

מקווה שהצלחתי לשכנע את המנהל שלי...

תגובה 1:

  1. היי אביגיל,
    אם אני הייתי המנהלת הייתי מיד משתכנעת. הפרמטר שהכי שיכנע אותי הוא הרצון והשמחה של התלמידים להגיע לביה"ס. ביה"ס הוא גם מקום חברתי ולא רק מפעל להשגת ציונים. אין לי ספק שבזכות הרצון של התלמידים להגיע לביה"ס הם יצליחו לשפר את ההישגים ובכך הביטחון העצמי של כל תלמיד ילך ויגדל, בזכות זה בלבד שווה להכניס את הטכנולוגיה. דגנית

    השבמחק