יום ראשון, 20 ביוני 2010

סמסטר ג' בפתח!

הנה הגיע הסמסטר השלישי כבר עברתי חצי מהדרך ונראה שהזמן רץ מהר.
בסמסטר הזה יעניין אותי במיוחד הקורס של מר יאיר צדוק העוסק בהכרות עם טכנולוגיות המשמשות לבניית אתרי אינטרנט ללמידה. בקורס זה אלמד לעצב עמודי אינטרנט ולשלבם בתהליך ההוראה גם לאחר סיום לימודי. אני בטוחה שכלי זה ישרת אותי מאוד בהמשך כפתיחת אתר בית ספרי או כפתיחת אתר לתלמידים מצטיינים/ חלשים או לשכבות מסוימות בנושאים שונים.
קורס נוסף שמעניין אותי הוא שילוב טכנולוגיות תקשוב בלמידה עם המרצה ד"ר חגית מישר-טל. בקורס זה אתנסה בלמידה משותפת בסביבת ויקי, אתנסה בשיתוף בהבניית מידע, וביצירת תוכן שיתופי. לאחר ההתנסות המעשית נראה שיהיה לי יותר ניסיון להטמיע את הטכנולוגיה עם תלמידי וליצור שיתופיות בהבניית הידע וכך לבנות פרויקטים נפלאים בכל תחומי הדעת.
אז שיהיה לכולנו סמסטר מהנה ושנפיק ממנו את מירב כישורינו והכי חשוב שנהנה!

תגובה 1:

  1. אביגיל שלום,
    אכן הקורסים בסמסטר זה מאוד מעניינים, מעשיים וחושפים אותנו לטכנולוגיות חדשות שאין לי ספק שיסייעו לנו בתהליך ההוראה. שיהיה בהצלחה, דגנית.

    השבמחק